Ezt a hirdetést archiválták.

Asszisztens

Budakeszi
7 éve, 10 hónapja

Hasonló hirdetések

  • Lakossági kérdezőbiztos (Budakeszi)
    Budakeszi
    KSH lakossági adatfelvételére keresünk összeírót, határozatlan idejű szerződéssel, Budakeszi, Páty településre Feladatok: előre meghatározott, kijelölt háztartások és magánszemélyek, címlista alapján felkeresése, bevonása az adatszolgáltatásba kérdőí...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Budakeszi
    1 hete, 1 napja
  • Régen frissült
    Budakeszi
    Kedves Pályázó! Keressük új munkatársunkat, Budakeszin irodai, adminisztrációs pozícióban. Olyan pályázót keresünk, aki jártas, tapasztalt az adminisztratív, ügyintézői munkafolyamatokban, ismeri az alap számítógépes adatkezelési feladatokat, és akár...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Budakeszi
    5 hónapja, 3 hete
  • Régen frissült
    Budakeszi
    25 éve üzemelő családi vállalkozás keres irodai adminisztrációs csapat erősítésére új kolléganőt Vállalkozás profilja: riasztórendszerek, klímarendszerek telepítése, karbantartása, villanyszerelési munkák Főbb feladatok, munkák: beszállítókkal és vev...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Budakeszi
    7 éve, 2 hónapja


Sajnáljuk, de ehhez a hirdetéshez nincs feltöltve kép vagy videó.
Kérhetsz egyet a felhasználótól.
  • Hirdetés ID: MAXAPRÓ-3113475
  • Kategória: Állás, Munka
  • Alkategória: Irodai munka, Adminisztráció
Leírás
A fő tevékenységében távközlési kivitelezéssel foglalkozó TELECOM-FORT Kft. meghosszabbíthatóan, de határozott időre munkatársat keres központi adminisztrátor munkakör betöltésére azonnali munkakezdéssel.
Fontosabb feladatok:
-       a cég működéséhez szükséges általános adminisztrátori feladatok ellátása
-       a műszaki és pénzügyi tevékenységhez tartozó adminisztrátori feladatok ellátása
-       fotók válogatása, mentése, átméretezése
-       kiviteli és megvalósulási dokumentációk előkészítése
-       másolás, szkennelés, mentések
-       iratkezelés, anyagrendelés, szállásfoglalás a vidéken dolgozó munkatársak részére
-       titkársági feladatok ellátása: telefon, fax, e-mailek, posta átvétele
-       ügyvezető, témavezetők és téma adminisztrátorok munkájának segítése, személyi titkári feladatok ellátásával is
-       munkadossziék készítése, vezetése, ellenőrzése
-       kapcsolatos dokumentáció előállítása, rendszerezése, vezetése
-       kapcsolattartás megrendelőkkel, alvállalkozókkal
-       anyagnyilvántartás vezetése
-       részvétel a minőségbiztosítási feladatokban
-       határidők figyelése, nyilvántartások vezetése
-       pályázatok összeállítása, határidők figyelése
-       gépkocsi, céges biztosítási, tervezői, stb. engedélyezési nyilvántartások vezetése.
Elvárások:
-       Számítógépes ismeretek (Word, Excel, Power Point, Outlook, fényképkezelés)
-       Számítógép alkalmazási gyakorlat; gyors és kreatív munkavégzés informatikai eszközökkel

Gépelési gyakorlat
-       Angol nyelv felsőfokú ismerete
-       Precizitás, gyorsaság, megbízható munkavégzés, leleményesség, hatékonyság
-       Nyitottság a sokfajta tevékenységre, gondoskodási, összetett gondolkodási, disztingválási, saját munkáért felelősségvállalási képesség.



A jelentkezésben az eddig végzett tevékenység bemutatását kérjük.

A kereseti lehetőség bruttó 180 e Ft/hó + BKK bérlet.

Interjú során feladatvégzési próba várható! (kb. 2 óra)

Munkavégzés helye: BUDAKESZI; 22 vagy 22A busszal a Széll Kálmán tértől megközelíthető.



Jelentkezés önéletrajzzal a

Elhelyezkedés
Budakeszi

 
Elhelyezkedés
Budakeszi